miercuri, 18 iulie 2012

Drama lui Sylvester Stallone


          Tată a cinci copii, Sage (1976-2012), Seargeoh (1979), Sophia (1996), Sistine (1998) și Scarlet (2002), Sylvester Stallone a trăit prima dramă la începutul anilor '80, atunci când Seargeoh a fost diagnosticat cu o maladie cruntă, autismul. 
          Aflat la prima căsătorie, cu Sasha Czack, Sly a cerut ajutorul unui medic după ce a observat că fiul său cel mic are probleme de comunicare, verdictul oferit de acesta fiind unul îngrozitor. "Amândoi am cedat, nu ne-a venit să credem. A fost dificil, deoarece ni s-a sugerat să-l internăm la o clinică de specialitate, mai ales că Sly era implicat în mai multe proiecte. Așa că am făcut ceea ce trebuia să facem. I-am cerut bani și am avut grijă de Seargeoh", a mărturisit Sasha, soția de care avea să divorțeze în 1985.


          Deși au mers pe drumuri separate, cei doi au continuat să lupte pentru fiul lor și au creat o fundație care să-i ajute pe cei bolnavi de autism. "Mi-am folosit filmele pentru a strânge bani, am organizat o campanie de strângere de fonduri. "Nu sunt nici cel mai bogat, nici cel mai talentat om de pe pământ, dar cred că reușesc pentru că  nu renunț niciodată", a declarat Stallone.


          După despărțirea de Sasha, proiectele cinematografice au fost din ce în ce mai numeroase și astfel Sasha a fost cea care s-a ocupat de îngrijirea lui Seargeoh, iar relația dintre Sly și fiul său a devenit una distantă, lucru care l-a durut foarte tare pe actor. "Nu exista o relatie reală tată-fiu. Am devenit partenerul lui de joacă. Cu un copil ca el, trebuie să-ți lași deoparte ego-ul personal. Nu-l poți forța să-ți înțeleagă lumea ta. Câteodată îi place să deseneze și atunci când începe să aibă încredere în tine, devine mai comunicativ", a povestit Stallone.


          Pentru Sasha și Seargeoh lucrurile au continuat într-un ritm normal, în încercarea de a-i oferi o viață liniștită acestuia, tratamentele specializate reușind să-l ajute în dezvoltarea propriei personalități.



Dispariția devastatoare
          
          Aflat într-un turneu de promovare al ultimului său film, "The Expendables 2", Sylvester Stallone a primit acum 3 zile tragica veste cu privire la moartea fiului său Sage. 
          Actorul s-a declarat "puternic afectat din cauza durerii provocate de dispariția subită a fiului său, Sage Stallone, care îl va marca pentru totdeauna".
          "Îi rog pe oameni să respecte memoria talentatului meu fiu. Sage a fost primul meu copil, 
centrul universului și nu-mi doresc decât să se odihnească în pace", a mărturisit Stallone, marcat de decesul fiului său.


          Sage Stallone a debutat ca actor alături de tatăl său în filmul "Rocky 5" (1990), unde a avut rolul lui Robert, fiul boxerului Balboa. În 1996 a jucat din nou alături de tatăl său în filmul "Daylight". Apoi, Sage a jucat doar în filme mici, cu buget redus. 
          După primele informații ale anchetei, se susține că fiul lui Sylvester Stallone a murit în urma unei supradoze de medicamente și că anchetatorii încearcă să stabilească dacă moartea a fost accidentală sau nu.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu